تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد
سرخط خبرها

فروش لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت + جزئیات و جدول (۶ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۵۲۰
  • ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
فروش لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت + جزئیات و جدول (۶ دی ۱۴۰۲)
شرکت عرضه کننده شرایط فروش لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز شرایط فروش لاماری ایما ویژه طرح مادران اعلام شد. این شرایط فروش ویژه آن گروه از متقاضیان است که در مرحله اول برگزاری سامانه یکپارچه خودرو، خواهان خرید لاماری ایما در قالب طرح مادران بوده‌اند. اکنون آرین موتور از این گروه متقاضیان درخواست کرده است تا برای تکمیل وجه به سایت فروش اینترنتی این شرکت مراجعه کنند.

متقاضیان طرح جوانی جمعیت می‌توانند از روز پنجشنبه، هفتم دی‌ماه ۱۴۰۲ برای تکمیل وجه و خرید خودرو لاماری ایما به سایت فروش اینترنتی آرین موتور مراجعه کنند. این شرایط فروش تا روز سه‌شنبه، دوازدهم دی‌ماه در دسترس مشتریان قرار دارد. بخشنامه فروش از نوع فروش فوری است که خودرو لاماری ایما را با موعد تحویل ۹۰ روزه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. این شرایط فروش فاقد سود مشارکت و سود انصراف است.

فروش لاماری ایما ویژه طرح جوانی جمعیت + جزئیات و جدول (۶ دی ۱۴۰۲)

لاماری ایما ازجمله کراس‌اوور‌های کوچک محبوب و پرفروش بازار ایران به شمار می‌رود. پس از گذشت ۲۰ ماه از ورود این خودرو به بازار، میزان تولید آن به ده هزار دستگاه رسیده است. تولید و عرضه این خودرو برخلاف بسیاری دیگر از کراس‌اوور‌های کوچک بازار همچنان ادامه دارد و مشتریان نیز به خرید این خودرو علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

لاماری ایما همانند بسیاری دیگر از خودرو‌های مونتاژی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است. البته این پیشرانه به لطف بهره‌مندی از سیستم تزریق مستقیم سوخت یا GDi، می‌تواند قدرت و گشتاور بیشتری را در اختیار راننده قرار دهد. طراحی اسپرت و جذاب نیز یکی دیگر از مزایای لاماری ایما است که باعث جذب مشتریان بیشتری به این خودرو می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->